Obchodní podmínky

Formuláře ke stažení 

Reklamní formulář 

Formulář odstoupení od smlouvy

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“)

společnosti Miroslav Bojkovský, se sídlem Olomoucká 124/8, 789 83 Loštice, IČO 73310255, 

vedeném u ŽR Mú Mohelnice

e-mail:

anderewelt@seznam.cz

telefonní číslo +420 724 321 440

adresa provozovny Olomoucká 124/8, 789 83 Loštice

(„My“ nebo „Prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č.

89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“)

vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajícího,

vznikla v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené

prostřednictvím E-shopu na webových stránkách anderewelt.cz .

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách

zpracování osobních údajů, která naleznete zde

Podmínky ochrany osobních údajů 

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a podmínky

jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či

doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu

předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že

jsou prostředky připojeny komunikace na dálku, které obsahují, abychom se spolu

dohodli se bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena

distančním způsobem v prostředí E-shop, a to prostřednictvím rozhraní webu

stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek tomu odporuje, co jsme společně schválili v rámci

procesu vašeho nákupu na našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohodu před

Podmínkami přednost.

1. Některé definice

1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží; 1.2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

1.3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

1.5. Faktura je vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;

1.6. Objednávka je Váš smluvní návrh na uzavření smlouvy o koupi Zboží s Námi;

1.7. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;

1.8. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

2. Obecná ustanovení a poučení

2.1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

2.2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

3. Uzavření smlouvy

3.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

3.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), další náklady účtované tedy nad rámec celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

3.3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákupu máte zájem, tlačítko „do košíku“);

b) Informace o Ceně, Cena za dopravu, způsob platby celkové ceny a požadovaným způsobem doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceny za dopravu a celkové ceny budou uvedeny automaticky na základě Vámi vybraného zboží, způsobu jeho doručení a platby;

c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

3.4. V průběhu tvorby Objednávky mohou až do doby jejího dokončení měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím tlačítka „Objednat s platbami“ Objednávku dokončíte. Před stisknutím tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlasíte s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku ukončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s platbami“ budou všechny vyplněné informace odeslané přímo Nám.

3.5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávu odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávek a těchto podmínek formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Automatické potvrzení o přijetí Objednávky ještě není okamžikem uzavření smlouvy, až na základě následného manuálního potvrzení. Teprve poté dochází k uzavření Smlouvy mezi námi a Vámi.

3.6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situaci, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy si objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožnit. Informace o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla byste pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávkám. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

3.7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávkám. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Zazní chybu v Ceně se považuje například za situaci, kdy Cena neodpovídá zvláštní cenu u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra. 3.8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení

Celkové ceny.

3.9. V některých případech umožňuje na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí

slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě předem

určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

4. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

4.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve

Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou

uvedenou v návrhu Objednávky se nabízí Cena uvedená v návrhu Objednávky, která

bude vždy tatožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena

Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

4.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně všech poplatků stanovených včetně

zákonem.

4.3. Platbu celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před

předáním Zboží. Úhradu celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem. Informace pro platby Vám zašleme v rámci

potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena platná

do 7 kalendářních dnů.

b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Comgate],

přičemž platba se řídí touto platební bránou, které jsou dostupné na adrese:

https://www.comgate.cz/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 7 kalendářních dnů.

4.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude

zaslána na Vaši e-mailovou adresu.

4.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte celkově cenu a

Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena

připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku provedení

platby.

5. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci

5.1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 7 dní způsobem dle Vaší volby, přičemž

můžete vybírat z následujících možností:

a) Osobní odběr na naší provozovně - Olomoucká 124/8, 789 83 Loštice b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna

c) Doručení prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna;

5.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

5.3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sděleno v potvrzení Objednávky. Doba v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se zobrazit od skutečné doby uvedené. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

5.4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost ověřit neporušenost obalu Zboží a případných závad tuto skutečnost dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a podání do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

5.5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s případem dle čl.

5.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu vašeho podstatného porušení. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

5.6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

5.7. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 5.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí poškození na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky se ztrátou, zničením, poškozením či hrozí vážné hodnocením Zboží.

5.8. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako sklad a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě: a) mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou

dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;

b) prodlení s dodáním Zboží od našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou

očekávanou dobu dodání.

6. Práva z vadného plnění

6.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 5.7

Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,

kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b) je vhodný k účelu, pro který požadujete as nímž souhlasíme;

c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži

nebo instalaci;

d) je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility

a bezpečnost, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete

rozumně očekávat, is ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou

v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

f) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k

použití, které můžete rozumně očekávat; A

g) odpovídá jakosti nebo provedení vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty

před uzavřením smlouvy.

6.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušným obecně

závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až

2174 b Občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve

znění pozdějších předpisů).

6.3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z

podmínek dle čl. 6.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného

plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naši adresu uvedenou u

Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Olomoucká 124/8, 789 83

Loštice. Pro reklamu můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany,

který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi platným právem z vadného plnění.

6.4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

a) na odstranění vad dodáním nového Zboží bez vad, nebo chybějící chybějící části Zboží; nebo

b) na odstranění vad opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vad nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se týká zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

6.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vad a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

6.6. Dále máte právo na:

a) přiměřenou slevou z Ceny; nebo

b) odstoupení od smlouvy, jestliže:

a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

b) se vada projeví opakovaně,

c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

d) je z našeho prohlášení nebo z zjevných okolností, že vada nebude odstraněna v odpovídající době nebo bez značných obtíží pro Vás.

6.7. Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

6.8. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

6.9. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží odpovídající míře jeho předchozího používání. 6.10. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

a) datum, kdy jste reklamu uplatnili;

b) co je obsahem reklamy;

c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

d) Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

6.11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

6.12. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

6.13. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

6.14. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

7. Odstoupení od smlouvy

7.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

7.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě, které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.

7.3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany,

který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

7.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je

předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

7.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 7.2. Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám

v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.

7.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 7.2. Podmínek jste povinní Nám Zboží

zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám.

7.7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne

účinnosti odstoupení na Vámi zvolený bankovní účet. Částka však nebude vrácena

dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám.

7.8. Kupující je oprávněn vrátit zboží pouze v původním, nepoškozeném a kompletním

originálním balení, včetně veškerého příslušenství a dokumentace. V případě, že zboží

nebude vráceno v originálním balení, prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vrácení

nebo snížit vrácenou částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu.

7.9. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 7.2. Podmínek Nám však odpovídáte za

snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je

nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj.

způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že

jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na

Vaši pohledávku na vrácení Ceny.

7.10. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme

Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody

na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím

doby uvedené v čl. 7.9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je

zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že

nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme

oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

8. Řešení sporů se spotřebiteli

8.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu

ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku. 8.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy

anderewelt@seznam.cz . Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou

adresu kupujícího.

8.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká

obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,

internetová adresa: http://www.coi.cz . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení

sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené

elektronickými prostředky.

8.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15,

120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním

místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21.

května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.

2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například

budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem

České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše

práva plynoucí z právních předpisů.

9.2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou

poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme

doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v

Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

9.3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však

oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených

Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

9.4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa,

pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neseme odpovědnost

za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav

vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

9.5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamu a vzorový formulář pro

odstoupení od Smlouvy.

9.6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není

Vám přístupná. Vždy však podmínky a potvrzení objednávek se shrnutím těchto objednávek obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

9.7 Každý kus našeho dřevěného zboží je jedinečný díky přirozené struktuře dřeva, odlišným letokruhům a barvě. Fotografie produktu je pouze ilustrativní, skutečný vzhled se může mírně snížit.

9.8. Tyto podmínky nabývají účinnosti 16.02.2025.